۵ دقیقه
[ratemypost]

لاغری موضعی ران

درمان لاغری موضعی ران
آنچه می خوانید...

لاغری سریع ران و ساق پا چگونه انجام می شود؟ لاغری موضعی ران یکی از اقدامات لازم برای افرادی است که در ناحیه ران پا دچار چربی ها اضافه هستند و این چربی ها در پاها تجمع پیدا کرده است. برای افرادی که ممکن است از رژیم های غذایی نتیجه نگیرند، و یا یه دنبال راه حل سریع برای لاغری موضعی ران هستند، راه هایی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

در ابتدا لازم است بدانیم روش هایی که برای لاغری موضعی انتخاب می شود، به روش های تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم بندی می شود. اگر می خواهید بدانید بهترین روش برای لاغری موضعی ران کدام است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

✅ بیشتر بدانید: لاغری بدون جراحی

علت تجمع چربی ران پا در زنان چیست؟

مهم ترین علت ایجاد چربی و تجمع آن در قسمت های مختلف بدن، اضافه وزن است. این چربی های اضافه در هر قسمت از بدن ممکن است تجمع پبدا کنند. در زنان به دلایل هورمونی این چربی ها در ران پا ذخیره می شود. همچنین در برخی از زنان ممکن است چربی های اضافه در شکم تجمع پیدا کند. این مورد عمدتا به دلایل ژنتیکی در افراد متفاوت است. اما تجمع چربی در ران پا یکی از مشکلاتی است که زنان زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل سعی داریم به روش های کم تهاجمی تر لاغری موضعی بپردازیم.

استفاده از ورزش برای لاغری ران

ورزش ها و رژیم غذایی به شما کمک می کند وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید. برخی از افراد در این مرحله نیز دچار مشکل می شوند. اما چیزی که روشن است این است که نمی توان به صورت موضعی در یک نقطه خاص از بدن چربی از دست داد. سبک زندگی سالم به شما کمک می کند به صورت کلی تغییر کنید. برخی از فعالیت هایی که ممکن است به چربی سوزی ران کمک کند، شامل موارد زیر می شود:

  • تمریناتی را انتخاب کنید که بر روی ران تمرکز دارند
  • تمرینات ورزشی با وزنه را انتخاب کنید و ترجیحا وزنه های سنگین تر را امتحان کنید.
  • مطابق با برنامه تمرینی پیش برودید و در هر دوره تمرینات را جایگزین کنید
  • در مصرف نمک زیاده روی نکنید
  • رژیم غذایی خود را رعایت کنید. سعی کنید مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید

اگر در پی چربی سوزی در قسمت ران پا هستید، می توانید از روش های نوین برای از بین بردن این چربی ها علاوه بر داشتن سبک زندگی سالم استفاده کنید.

بهترین روش لاغری ران به صورت موضعی

از نوین ترین روش های از بین بیردن چربی های ران و پا می توان به استفاده از دستگاه بادی جت اشاره کرد. این دستگاه چربی های ناحیه را با کمترین درد و به صورت زنده خارج می کنند. همین خارج شدن چربی ها به صورت زنده و عدم آسیب به آن ها، این چربی را برای انتقال به نقاط دیگر بدن آماده می کند. بسیار دیده می شود متقاضیانی که قصد کم کردن وزن تنها در یک ناحیه را دارند. این افراد می توانند کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش باشند.  

برخی از روش های جدید از بین بردن چربی های موضعی ران به شرح زیر است:

  • شاک ویو
  • بادی جت
  • لیپوست
  • روش های لیپوساکشن

برای انتخاب بهترین روش لازم است تحت نظر بهترین متخصص لاغری موضعی در تهران قرار بگیرید و مشاوره های پزشک در این باره بهره ببرید.

لاغری موضعی ران با بادی جت

لاغری ران با بادی جت

لاغری ران با بادی جت چگونه انجام می شود؟ در این روش برش کوچکی در ناحیه ایجاد می شود و لوله ای به نام کانولا وارد ناحیه می شود. سپس چربی ها با کمک آب از ناحیه جدا شده و از دستگاه مکش برای بیرون کشیدن آن استفاده می شود.  این چربی در صورت تمایل قابلیت آن را دارد به سایر نقاط بدن تزریق شود. از این روش همچنین می توان برای افزایش حجم باسن وسینه ها اشاره کرد.

چرا درد در این روش کمتر است؟

چون چربی ها به وسیله آب از بدن جدا می شوند، در حین کار با دستگاه جت بادی بیمار درد کمتری حس می کند. چرا که چربی ها راحت تر کشیده می شود. همچنین باید آب وارد شده به بدن نیز بلافاصله بعد تخلیه شود. انجام این کار باید تخت نظر بهترین متخصص لاغری موضعی در تهران انجام شود.

مزایای استفاده از بادی جت

پیکر تراشی ران با بادی جت مزایایی دارد . که از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت بادی جت در شکستن چربی ها زیاد است.
  • دوران نقاهت پس از لاغری موضعی ران با بادی جت کوتاه است.
  • ایجاد درد و ناراحتی کمتر در حین انجام کار صورت می گیرد.
  • لاغری موضعی در این روش در سریع ترین زمان صورت می پذیرد.

بهترین راه کاهش تورم و خونریزی و همچنین آسیب به بافت های ران استفاده از دستگاه بادی جت برای از بین بردن چربی های ران است.

همچنین از مزایای استفاده از بادی جت در افزایش حجم اندام ها می توان به این نکته اشاره کرد که از آنجایی که چربی تزریق شده از جنس خود بدن است، بسیار طبیعی به نظر می رسد و از جنس بافت خود بدن است.

سوالات متداول در ارتباط با لاغری موضعی

تفاوت لیپوماتیک و بادی جت در چیست؟

تفاوت این دو روش در استخراج چربی از نواحی مختلف بدن است. به این صورت که در لیپوماتیک چربی به کمک ارتعاشات ایجاد شده از بدن جدا می شود. استفاده از هر دوی این روش ها، روش های کم تهاجمی چربی سوزی موضعی است.

اشتراک گذاری مطلب:

دکتر مصطفی خدایاری

دکتر پوست، مو و زیبایی
فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
درمان چاقی و پر خوری بدون دارو و رژیم لاغری بصورت تضمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =