دکتر مصطفی خدایاری » جوانسازی پوست » مزوتراپی زیر چشم چیست ؟ رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی
۵ دقیقه
[ratemypost]

مزوتراپی زیر چشم چیست ؟ رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی

رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی
آنچه می خوانید...

مزوتراپی زیر چشم می تواند برای به تاخیر انداختن تغییر شکل در طول زمان و کاهش تیرگی دور چشم به دلایل محیطی مورد استفاده قرار بگیرد. روی صورت ما زیر و اطراف چشم‌ها ظریف‌ترین و حساس‌ترین پوستی است که داریم و همچنین منطقه ای که سریع ترین و کمترین مقاومت را در برابر اثرات محیطی نشان می دهد.

مزوتراپی زیر چشم

بیشتر بدانید: مزوتراپی مو در شرق تهران

تغییراتی که در اثر سبک زندگی یا آخرین بار ایجاد شده است دوباره در اطراف چشم خود را نشان می دهد. خشکی پوست افزایش می یابد، پلک ها و اطراف چشم با از دست دادن خاصیت ارتجاعی نازک می شوند. علت ایجاد تیرگی دور چشم می تواند عوامل ژنتیکی باشد همچنین ممکن است عواملی باشد که باعث گشاد شدن سیاهرگ های اطراف چشم شود. از جمله عوامل می توان به ساختار آلرژیک، اختلالات گردش خون، استرس، کمبود خواب، خستگی، مصرف دارو و افزایش سن اشاره کرد.

از چه موادی در مزوتراپی دور چشم استفاده می شود؟

مزوتراپی زیر چشم اولین درمان زیبایی غیرجراحی در نوع خود است که ارائه می شود. یک درمان هدفمند منحصر به فرد و تخصصی که ناحیه چشم را بلند، پر و روشن می کند تا ظاهری جوان و با طراوت را به آن بازگرداند. برای مزوتراپی اطراف چشم از اسید اسکوربیک در ناحیه چشم که یک آنتی اکسیدان قوی SOD است، هگزاپپتید، یوبی کینون، رزمارینوس، ویتامین ها و مواد معدنی استفاده می شود.

مزوتراپی دور چشم چگونه انجام می شود؟

فردی که مزوتراپی را اجرا می کند باید پزشک متخصص در این زمینه باشد. در این ناحیه تزریق مقدار کمی از مواد با استفاده از سوزن های کوچک ظریف در عمق مناسب برنامه ریزی می شود.

مزوتراپی دور چشم

بیشتر بخوانید: مزوتراپی صورت

از مزایای قدرتمند مزوتراپی زیر چشم با تمرکز ویژه بر روی ناحیه چشم استفاده می کند. در طول درمان، تزریق های هدفمند به دقت زیر پوست حاوی ترکیبی مغذی از آنزیم ها، عصاره های گیاهی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها قرار می گیرند. این تزریق‌ها که با استفاده از DNA خالص ماهی سالمون ساخته شده‌اند، بازسازی بافت طبیعی پوست را تحریک می‌کنند و در عین حال از هیدراتاسیون عمیق و ماندگار برای صاف و لیفت پوست زیر چشم اطمینان می‌دهند. نتیجه یک درمان کاملا ایمن و کم تهاجمی با نتایج سریع ضد پیری و تغییرات قابل مشاهده تنها در یک جلسه است.

مزوتراپی زیرچشم با سایر درمان‌های مشابه متفاوت است زیرا بر تقویت بافت‌های زیر پوست، تحریک سلول‌های پوست، تولید کلاژن و الاستین برای نتایج طبیعی بدون زحمت تمرکز دارد. همچنین جوانسازی طولانی مدت پوست را با یک دوره درمانی تکمیلی که در بیشتر موارد فقط دو بار در سال لازم است، ارائه می دهد.

مزوتراپی زیر چشم چه مزایایی دارد؟

مزوتراپی زیر چشم انواع مختلفی از پیشرفت‌های جامع را ارائه می‌دهد که با هم ترکیب می‌شوند تا نتایج پایدار قابل توجهی را به ارمغان بیاورند. برخی از مزایای کلیدی عبارتند از:

  • پوست را ترمیم و بازسازی می کند
  • ناحیه زیر چشم روشن تر و روشن تر
  • پوست را تقویت و سفت می کند
  • ظاهر لکه های تیره را کاهش می دهد
  • تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند
  • به طور قابل توجهی چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد
  • به شدت هیدراته می کند
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
  • افتادگی پوست را سفت می کند

مزوتراپی زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین گزینه برای افراد بالای 25 سال است که نگران علائم قابل مشاهده پیری در اطراف چشم هستند. نگرانی های خاصی که می تواند به آنها کمک کند عبارتند از:

  • افتادگی پلک ها
  • حلقه های تیره و پف کردگی
  • کیسه های زیر چشم
  • رنگ پوست ناهموار
  • چین و چروک و خطوط ظریف
  • پوست خشک و کرمی دور چشم

در طول درمان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

قبل از درمان، ما یک مشاوره کامل برای شنیدن نگرانی‌ها و دلایل شما برای جستجوی درمان همراه با انتظارات و توضیح درمان انجام خواهیم داد. سپس درمان شروع می شود که شامل یک سری تزریق های کوچک در نقاط هدف در اطراف ناحیه چشم است. پس از تکمیل، مشاوره کامل مراقبت های پس از آن و فرصت رزرو در درمان بعدی خود را دریافت خواهید کرد.

سوالات متداول مزوتراپی زیر چشم

درمان مزوتراپی زیرچشم چقدر طول میکشد؟

زمان درمان 45 دقیقه در هر جلسه است، اما لطفا تا یک ساعت و نیم برای درمان اولیه خود که شامل یک مشاوره کامل است، وقت بگذارید.

آیا درمان مزوتراپی زیرچشم دردناک است؟

ممکن است در طول درمان مزوتراپی کمی ناراحتی داشته باشید . اما این باید حداقل باشد. در صورت نیاز می‌توان از بی‌حسی موضعی برای تسکین هرگونه احساس استفاده کرد. پس از درمان ممکن است تورم خفیف، کبودی خفیف، خارش یا سوزش را تجربه کنید. قبل از استفاده، استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی شما را قادر به انجام یک عمل بدون درد می کند.

آیا بعد از انجام مزوتراپی زیرچشم باید استراحت مطلق داشت؟

خیر – می توانید بلافاصله به سر کار برگردید یا پس از درمان فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. توصیه می شود تا 7 روز پس از درمان از نور خورشید، گرما و ورزش شدید برای بهترین نتیجه اجتناب کنید.

آیا مراقبت های بعد از مزوتراپی زیرچشم لازم است؟

نیازی به مراقبت های بعدی پیچیده نیست، به سادگی هنگام تمیز کردن صورت و آرایش کردن در 7 روز اول پس از درمان، بهداشت را رعایت کنید.

مزوتراپی چند سانس دور چشم انجام می شود؟

مزوتراپی در فواصل 1-2 هفته ای در اطراف چشم اعمال می شود. 4 سانس با توجه به نتایج ممکن است 2 سانس بیشتر برنامه ریزی شود.

کدام روش های دیگر را می توان با مزوتراپی دور چشم ترکیب کرد؟

مزوتراپی دور چشم را می توان با پر کردن نور زیر چشم ترکیب کرد. اما برای طرح درمان های ترکیبی، مناسب بودن بافت باید ارزیابی شود.

اشتراک گذاری مطلب:

دکتر مصطفی خدایاری

دکتر پوست، مو و زیبایی
فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
درمان چاقی و پر خوری بدون دارو و رژیم لاغری بصورت تضمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =