دکتر مصطفی خدایاری » تزریقات زیبایی » هزینه جوانسازی پوست در سال 1403
۶ دقیقه
[ratemypost]

هزینه جوانسازی پوست در سال 1403

هزینه جوانسازی پوست
آنچه می خوانید...

هزینه جوانسازی پوست در سال 1403 به عوامل متعددی بستگی دارد. هدف از انجام جوانسازی پوست، بازگرداندن زیبایی پوست شما از هر گونه آسیب است. آسیب‌های پوستی می‌توانند حاصل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، یک بیماری زمینه‌ای و یا یک نشانه طبیعی روند پیری باشند.

هزینه جوانسازی پوست

همه ما برای افزایش اعتماد به نفس خود، به زیبایی چهره و اعضای صورت خود اهمیت زیادی می‌دهیم. اما همان طور که می‌دانید با افزایش سن و بروز عوامل مختلف مانند ژنتیک و افزایش رادیکال‌های آزاد در پوست باعث به وجود آمدن چین و چروک و بروز نشانه‌های پیری پوست می‌شود. به همین دلیل افراد در سنین مختلف و حتی از سنین پایین و جوانی هم روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست انجام می‌دهند.

با افزایش سن عوامل مختلفی باعث ایجاد نشانه‌هایی از پیری پوست در صورت یا بدن شما می‌شوند. به وجود آمدن این نشانه‌های پیری پوست در سنین مختلف باعث می‌شود که شما برای برطرف کردن و درمان این مشکلات به فکر انجام اقداماتی ضروری باشید. به طور کلی علائم پیری پوست برای هر فردی متفاوت خواهد بود که مهم‌ترین نشانه‌های آن به شرح زیر است:

  • زبر و خشک شدن پوست
  • ایجاد ضایعات مختلف پوستی
  • ایجاد فرورفتگی در ناحیه چشم‌ها و گونه‌ها
  • شل و چروک شدن پوست
  • ایجاد یا افزایش لک در نواحی مختلف صورت
  • شکننده و نازک شدن پوست با تغییرات آب و هوایی
  • کبود یا متورم شدن پوست بر اثر ضربه‌های کوچک و آرام
  • کاهش و از بین رفتن چربی طبیعی در گونه‌‌ها، شقیقه‌‌ها، بینی، چانه و ناحیه چشم

معمولا انجام روش‌های جوانسازی هیچ محدودیت سنی خاصی ندارند. در کل همه کسانی که ویژگی‌های زیر را دارند، کاندید مناسبی برای جوانسازی پوست هستند:

  • سالم بودن از نظر جسمی
  • نکشیدن سیگار
  • داشتن دید مثبت برای بهبود ظاهر خود اهداف واقع‌گرایانه
  • محافظت از پوست در برابر آسیب‌هایی مانند نور مستقیم خورشید

این مقاله نیز ممکن است برای شما مفید باشد: جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست

همان طور که ذکر شد، امروزه علائم و دلایل پیری پوست در سنین مختلف برای هر فرد متفاوت خواهد بود. بنابراین می‌توان برای هر بیمار با توجه به سطح و عمق چین و چروک‌ها، لکه‌ها، کک و مک و غیره روش‌های مختلفی را پیشنهاد کرد و با توجه به نوع روش جوانسازی انجام شده، هزینه‌های آن متفاوت خواهد بود. بهترین انواع روش‌های جوانسازی پوست عبارتند از:

برای اطلاع از جزئیات هر یک از روش‌های ذکر شده، کافی است روی آن‌ها کلیک کنید!

هزینه جوانسازی پوست در تهران معمولا شامل مواردی مانند دستمزد  پزشک، هزینه‌های نوع روش، تسهیلات، بی‌هوشی، نسخه‌های دارویی، آزمایش‌های پزشکی و غیره است. هزینه این درمان‌ تحت پوشش هیچ بیمه ‌ای قرار نمی‌گیرد.

هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست، بخصوص برای جوانسازی گردن است که در آن از امواج پرتوان فراصوت استفاده می‌شود و نفوذ این امواج به اعماق پوست، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست می‌شود. هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل: ناحیه مورد نظر در درمان، میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص، امکانات و تجهیزات کلینیک، تعداد جلسات درمانی، جلسه مشاوره قبل از درمان و تماس‌ها برای هر درمان، از جمله عوامل موثر در تعیین هزینه این روش هستند.

هزینه میکرونیدلینگ پوست

میکرونیدلینگ روش درمانی برای مشکلات پوستی است که ترشح کلاژن را نیز در پوست تحریک می‌کند. در این روش نیازی به نظارت مستقیم پزشک نیست و اگر خواهان کاهش هزینه جوانسازی پوست خود هستید، می‌توانید از تکنسین‌های مربوطه کمک بگیرید. با این حال دستمزد تکنسین و تعداد جلسات تعیین شده برای این روش روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

هزینه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش درمانی برای از بین بردن عارضه‌های پوستی است. در این روش نسبت به سایر جراحی‌های زیبایی هزینه جوانسازی پوست پایین‌تر است. هزینه کربوکسی تراپی به عوامل متعددی شامل شرایط پوستی بیمار، تعداد جلسات، تجربه پزشک و خدمات کلینیک زیبایی تعیین می‌شود. درمان عارضه‌های پوستی ممکن است در یک جلسه انجام نشود و کاملا مشخص است که افزایش تعداد جلسات نیازمند پرداخت هزینه بیشتری می‌باشد.

هزینه مزوتراپی پوست

مزوتراپی یک روش درمانی برای جوانسازی پوست است که با تزریق ویتامین‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی و آنزیم‌ها انجام می‌شود. هزینه جوانسازی پوست با مزوتراپی به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات درمانی، ناحیه تحت درمان و گستردگی آن و کیفیت مواد تزریقی بستگی دارد.

هزینه تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست

بوتاکس یک روش موقتی است که برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت به کار گرفته می‌شود. فاکتورهای مهمی روی هزینه جوانسازی پوست با بوتاکس تاثیر گذار هستند. تعداد جلسات درمانی، میزان تزریق و گستردگی ناحیه تحت درمان، دستمزد پزشک، هزینه آزمایش‌های قبل از عمل، هزینه‌های کلینیک وهزینه‌های بعد از عمل از جمله مواردی  است که بر تعیین قیمت تزریق بوتاکس موثر هستند.

هزینه تزریق ژل برای جوانسازی پوست

یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست تزریق ژل برای رفع چین و چروک‌های صورت است. هزینه جوانسازی پوست با تزریق ژل با توجه به عواملی شامل: نوع و برند ژل تزریق ‌شده، مقدار ژل مورد استفاده شده، ماندگاری آن، ناحیه تزریق، دستمزد پزشک و کلینیک و همینطور هزینه‌های قبل و بعد از تزریق ژل بستگی دارد.

این مقاله نیز ممکن است برای شما مفید باشد: زاویه سازی صورت با ژل

هزینه تزریق چربی برای جوانسازی پوست

تزریق چربی روشی است که تا حدودی به تزریق ژل و بوتاکس شباهت دارد. از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت جوانسازی پوست با تزریق چربی، روش برداشتن چربی‌ها است. دقت دستگاه مورد استفاده در برداشت چربی هرچه بالاتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. میزان چربی تزریق‌شده، ناحیه تزریق، هزینه آزمایش‌های قبل عمل، هزینه مراقبت‌های بعد از عمل، دستمزد پزشک و هزینه خدمات کلینیک از دیگر مواردی است که هزینه جوانسازی پوست در تهران را تعیین می‌کنند.

به طور کلی، مهم است که قبل از انتخاب یکی از روش‌های جوانسازی پوست، درباره هزینه‌ها و روش انجام جوانسازی مشاوره ای با بهترین دکتر پوست در شرق تهران داشته باشید. برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مستعد ایجاد اسکار و همچنین تبخال هستند، باردار هستند یا در دوران شیردهی هستند بسیار مهم است که قبل از انتخاب درمان جوانسازی پوست، با پزشک خود حتما مشورت کنند.

ارتباط با دکتر مصطفی خدایاری
ارتباط با دکتر مصطفی خدایاری

اشتراک گذاری مطلب:

دکتر مصطفی خدایاری

دکتر پوست، مو و زیبایی
فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
درمان چاقی و پر خوری بدون دارو و رژیم لاغری بصورت تضمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =